70% заняття присвячені розмовній практиці в режимі «питання-відповідь».
Заняття складаються з трьох розділів:
1. Слухати та говорити.
2. Повторювати та запам’ятовувати.
3. Читати та писати.
Приємний бонус — в методі немає домашніх завдань. Зовсім.
ПОВТОРЮВАТИ ТА ЗАПАМ’ЯТОВУВАТИ
Студенти закріплюють матеріал, який пройшли раніше на заняттях. Пам’ять — річ підступна, і яким би зрозумілим не був матеріал в момент ознайомлення, на наступних уроках щось та вилетить із голови. Повторюючи вже вивчені слова та правила, студенти полірують своє мовлення: усувають помилки, покращують вимову, досягають природньої швидкості. Але, найголовніше — завдяки тому, що пройдений матеріал постійно проговорюється на заняттях, всі слова і конструкції залишають відбиток в довготривалій пам’яті.
Викладач ставить питання та відповідає разом зі студентами. Тому у студентів немає шансів зупинитися перекласти питання/відповідь на рідну мову. Метод сприяє тому, щоб студенти одразу ж вчилися думати тією мовою, яку вони вивчають.
СЛУХАТИ ТА ГОВОРИТИ
Після повторення старого матеріалу, студенти приступають до вивчення нових слів та правил. Викладач пояснює значення нових слів, а потім ставить питання, які містять новий матеріал. Так студенти одразу бачать практичне застосування щойно вивчених слів та граматичних правил. Викладач допомагає будувати речення, тому в діалозі не виникає пауз, а темп мовлення зберігається.
ЧИТАТИ ТА ПИСАТИ
Метод Каллана — розмовний, тому читання становить всього 20% заняття, а письмо — 10%. Хоча головна ціль кожного студента — навчиться говорити, неможливо повністю прибрати ці два аспекти. Студенти вивчають новий матеріал, і через деякий час їм необхідно побачити як пишеться пройдена лексика. Наприклад, вони побачать різницю між man та men чи дізнаються про існування деяких букв в слові queue. Студенти читають вже пройдені уроки та знову закріплюють вивчений матеріал. Ну а диктанти допомагають удосконалити правопис та не допускати кумедних помилок в майбутньому
А де домашнє завдання?
Більшість студентів курсу — дорослі люди, у яких є робота та побут. Через це вони не встигають приділяти час домашнім завданням. Метод Каллана дозволяє отримати достатню кількість практики на занятті, щоб запам’ятати вивчений матеріал. А постійні повторення на наступних заняттях допомагають заповнити прогалини в знаннях та покращити розмовні навички.
Тому…
No home task
No cry 🙂